#TMnet bagi coupun Man.Utd RM5! - Gf/Isteri , jangan hairan kalau suami/bf - asyik nak marah.



Hai dan Salam..ok,ok. Mesti semua dah tau kan , kalau korang pengikut / peminat setia bola sepak , mesti dah tau apa yang terjadi malam ni. Malam yang malang buat peminat Gergasi merah , tumbang di kandang lawan.Manchester United , tewas di tangan Arsenal dengan jaringan daripada Ramsey pada minit ke 56.Terkejut tak terkejut kan? Pada girlfriend dan isteri-isteri anda , jangan hairan kalau suami / boyfriend anda berkelakuan pelik malam ini , mudah marah dan tak da mood.



Tadi korang tengok match dekat mana? Bilik? Internet? Mamak? Rumah? , Monat tengok dekat Syed Bistro dan apa yang menarik , untuk 2 perlawanan besar Manchester United ni , vs Arsenal dan 8 May nanti vs Chelsea (home) , TM buat promosi untuk sesiapa yang lepak tengok bola dekat Syed Bistro , tapi korang kena lengkapkan questionnare yang diorang bagi , so kalau duduk makan dan minum sambil tengok bola , memang la best! sapa yang tak nak kan? RM5.00 tu , kira-kira dah boleh save budget korang untuk duduk makan dan minum dekat situ.Menang happy lah sebab dapat duit free , bayar untuk makan dan minum!  Thanks TMnet , memang korang terbaik lah.

Inilah Syed Bistro , South City.


Apa yang bestnya bila korang tengok dekat luar ni , adalah penyokong dia , tak kiralah korang penyokong away atau home , masing-masing dengan pasukan kesayangan masing dan yang tak kenal pun jadi kenal kan , perang mulut antara penyokong waktu tengok bola dekat kedai mamak tu adalah perkara biasa dan sebenarnya , bagi Monat itulah yang membuatkan tengok bola dekat luar lagi best dari korang layan bola dekat bilik seorang-seorang.


Separuh masa pertama Monat tengok perlawanan ni memang ada harapanlah untuk menang , tengok cara Man.Utd main , diorang ada peluang untuk menang , walaupun bertandang ke Emirates stadium , tapi siapa menyangka , gol pada minit kedua oleh Ramsey memunahkan harapan bersinar Man.Utd untuk menang , tapi tak apalah , Man.Utd masih di takhta liga dan perlu menang menentang perlawanan menentang Chelsea pada hujung minggu ini *waktu tu Monat dah dekat Tawau , jadi mesti lebih meriah , nonton dengan konco-konco berat Man.Utd.

Apapun , bagi Monat ,kekalahan Man.Utd ini diharapkan sebagai pembakar semangat untuk memenangi semua perlawanan yang cuma tinggal berbaki 3 perlawanan lagi menjelang menjulang piala BPL untuk musim ini! Go! Go! Manchester United! Love United! Hate Glazer!






Untuk penyokong Arsenal dan Chelsea , korang jangan gembira sangat , masih ada berbaki beberapa game lagi ni untuk menentukan juara liga BPL - cool yop!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...