# Chant Chant / Sorakan ULTRAS MALAYA

Credit : Azaharani

Fenomena Ultras di Malaysia makin berkembang , stadium mula dipenuhi dengan penyokong-penyokong 100% Malaysia. Entri kali ini aku tak cerita panjang tentang Ultras (entry akan datang lah ye..) Mesti ramai yang dah tahu tentang Ultras Malaya , yah! Merekalah Ekor Harimau Malaya yang sentiasa bersorak untuk memberikan semangat kepada pejuang-pejuang dalam skuad Harimau Malaya kita. Hari ini merupakan hari penentuan kepada corak perjalanan bola sepak di Malaysia , Harimau Malaya akan berdepan dengan Singa Tiruan di Stadium Keramat ,bagi yang akan menyaksikan perlawanan di SNBJ , disini aku kongsikan chant-chant daripada Ultras Malaya , download , bagi masuk mp3 / ipod / phone / psp , hafal. Semalam aku dapat  info dari group facebook Ultras Malaya yang nak Ultras - ultras ni / penyokong Malaysia , sama-sama hafal dan chant sama-sama dekat SBJ. 

Bagi yang tak dapat datang , disebabkan jauh / tiket takda , atau apa2lah , sokong dari Stadium Astro pun boleh kan , tengok lebih dekat , haha , atau gerai-gerai mamak , restoran , atau tv peribadi , online streaming ka , janji sama-sama kita rakyat Malaysia menyokong dan memberikan semangat serta doa kepada pasukan Harimau Malaya kita. Download + hafal chant dekat bawah ni :



Nak download ? Klik sini


Hmmm : Hari penentuan.. hari penentuan.. Pemain ke-12 telah berusaha sedaya upaya memberikan terbaik , sekarang terpulang kepada pemain untuk merealisasikan impian seluruh rakyat Malaysia untuk skuad Harimau Malaya mara ke pusingan seterusnya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...