selepas 2 Minggu dan 3 Hari...


OPERATIONS!
today 24 august 2010,I'd supposedly to meet the doctor,
and check on my right leg conditions,and everythings when fine...
thanks god..syukur Alhamdulillah..berkat bulan ramadhan :)
jahitan operation aku yang dijadualkan
untuk dibuka pada 27 august 2010 ini,telah pun di awalkan
memandangkan kondisi luka jahitan kaki aku yang telah sembuh
untuk dibuka jahitannya :),
Kak Suliha dan Awang Daeng


selepas berdialog dengan doktor :


Aku : Bila saya boleh sembuh sepenuhnya doktor?

Doktor : Kita tak dapat pastikan,tapi selalunya selepas pembedahan,
kita akan tunggu dari 2 minggu ke 2 bulan sebelum awak
boleh bertapak semula..kita taknak,skru dekat kaki
awak patah...

Aku : (aku hanya mengangguk-anggukkan kepala tanda faham :P! )


akhirnya,selepas Doktor tu "examine" kaki dan luka jahitan aku
dia mengarahkan nurse untuk membuka luka jahitan ak
u,
kerana padanya sudah masanya dan luka jahitan aku dah baik,
aku pun menarik nafas "nervous" takut-takut rasa sakit
akan melanda..oh tidak! 17 jahitan utk dibuka

tp semuanya berjalan dengan baik sekali,
dan doktor telah berikan aku M.C sebanyak...
1 bulan lagi ?!!! (kuliah aku mcm mana?!)
heheh~ takper,M.C digunakan bila diperlukan
pegi jerla kelas~ yg penting jgn jatuh,tak bertapak~ that's all..

nah picx dari rawatan aku pagi tadi ~

p/s : Thanks to Kak Suliha , Awang Daen dan Abang Shazrul
yang membantu AKU untuk pergi ke Hospital Serdang
,





PhotobucketPhotobucket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...