Kerana " PIC HITAM PUTIH PALING COOL " itu bernilai RM100 [contest]

Well..well,as you all know (kenapa tetiba speaking english lah pulak..) Ok! Monaters! selepas merayau-rayau ketika mencari ilham / idea untuk designing , Monat tanpa segan silunya merayau-raya di blog yang Monat follow untuk membaca entry-entry terbaru , nyatanya , dunia blogging Malaysia semakin maju nampaknya..Alhamdulillah.. satu berita bagus yang didengar hari ini.. Disaat Monat merayau-rayau itu , tetiba terbaca satu entry , mengenai contest "PIC HITAM PUTIH PALING COOL" yang diSEEDkan (mcm farmville pulakkan?) oleh tuan tanah / ladang iaitu Cik Siti Fatimah , si gadis bermata coklat. (untuk link back ke blog cik Siti Fatimah , click jer kat nama tu.)

Syarat-syarat nak join? Amatlah mudah sekali :
1.Monaters-monaters , perlu follow blog Cik Siti Fatimah si gadis bermata coklat.
2.Letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog Cik Siti Fatimah si gadis bermata coklat.
3.Buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang contest ni ?
4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
5.Tarikh tutup penyertaan : 1 Mac 2011



mana pic yang Monat hantar untuk ikut penyertaan ni? Sabarlah , nak bagi tunjuk la dekat Cik Siti Fatimah si gadis bermata coklat. ni.. Bila teringatkan contest ni , baru-baru ni sahaja Monat keluarkan album photo hitam putih Monat di sini , dan memandangkan Cik Siti Fatimah si gadis bermata coklat. tidak mengatakan penyertaan adalah terhad , Monat berikan beberapa keping gambar untuk Cik Siti Fatimah si gadis bermata coklat. memilih mana-mana gambar yang dirasakannya cool.

Kalau Monat menang contest ni , nak buat apa dengan RM100?
Rasanya , Monat akan salah gunakan untuk beli domain host baru kot? berpindah ke www.akumonat.com :) stylo , baru ada "UMPH!" kata Monaters.

5 Monaters yang Monat rasa diorang akan join (tag):
1. cataTan si PelAngi♥
2. MoshYourWords
3. shanes. 
4. PHOTOGRAPHYBEBAS 
5. ♥IM INVISIBLE AND UR A DESTROYER 


Jadi? Mana gambar-gambar tu? Nie dia , yang terbaik dari ladang sudah datang!.
(klik "baca selanjutnya" dekat bawah tu haa...)




















p/s : terpulang pada Cik Siti Fatimah si gadis bermata coklat. untuk menerima entry ini atau tidak , kalau tak boleh lebih dari 1 gambar , terpulang juga pada Cik Siti Fatimah si gadis bermata coklat. untuk memilih gambar mana yang dipilihnya untuk dimasukkan ke dalam contest ini. Adios!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...