To the new beginning ~


Photobucket
Freewill and freedom



Assalamualaikum w.b.t :) dan Selamat sejahtera aku (maaf jikalau anda merasa sy agak kurang sopan dgn menggunakan ganti nama diri ini).


Terlbih dahulu saya ucapkan terima kasih di atas ksudian anda untuk mengunjungi laman blog aku yg tdk sberapa ini J Kewujudan blog ini sebenarnya adlh untuk membantu bagi memperbaiki penulisan dan bahasa ku yang sedang aku tuntuti di Universiti Putra Malaysia buat masa ini.Mengambil Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Bahasa Inggeris yang berpaksikan Linguistik,rasanya lebih mudah dan amat membantu sekiranya dalam penulisan akan datang aku menggunakan bahasa Inggeris sebagai lingua franca.

Ku juga memohon maaf kepada kalian yang mengikuti blog ini sekiranya bahasa yang ku gunakan tidak tepat dan agak bercambur baur,yah,kiranya aku juga masih dalam pembelajaran dan tidak salah jika kalian mahu menegur J Terima kasih aku ucapkan.Sekali lagi ku terangkan tujuanku membuka blog ini J,nyatanya blog ini sebenarnya dapat membantu ku dalam memperbaiki ku menambah baikkan pembelajaran ku disamping berkongsi ilmu yang ada,yah ilmu apa sahaja yang kita dapat kongsikan disini dan sebaiknya ilmu itu adalah ilmu yang berguna kepada kita semua (yakni para pengunjung blog ini).

Disamping itu,ku harap,blog ini menjadi satu medium dimana aku dapat mengungkapkan kisah dan pengalaman yang akan ku tempuh dalam menjalani kehidupan sebagai seorang siswa disini,menceritakan kisah di alam kampus.Mungkin ada antara kalian yang beranggapan bahawa penulisan ini seperti tidak ada makna,yah,mungkin saja ada yang menganggap blog ini sampah,apapun,kuharap,blog ini ada juga menyumbang sedikit kebergunaan kepada kalian J.
Ambil masa anda untuk melayari blog ku yang tidak seberapa ini,ku harap anda semua dapat memberi pendapat dan pandangan anda,sekiranya ada cadangan,kritikan,atau apa sahaja yang boleh kita diskusikan dan kongsikan,YAH! Ajukan saja pada saya dan insyaAllah kita kongsikan bersama J

Selamat datang dan Happy Surfing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...