NigaHiga - The iNavigator


Kenal tak korang dengan Vlogger terkenal , NigaHiga ? Tak kenal? Pegi subscribe sekarang dan tengok video-video dia , dan bagi Monat , memang semua video-video dia lawak dan ada unsur humour dalam setiap video dia. Mungkin korang tak kenal dengan NigaHiga , ok takpa , korang tentu kenal dengan AnwarHadi kan? yah! Begitu juga dengan NigaHiga , sama seperti AnwarHadi ok. Bezanya , NigaHiga ni kira dah otaila dan memang video-video dia semuanya gempak.


Nama sebenar mamat NigaHiga ini adalah Ryan Higa dan dia berbangsa Japanese - American.Kalau korang ushar-ushar biodata dia , memang dah lama lah dia berkecimpung dalam dunia Youtubing ni. Monat rasanya time tu baru nak belajar tekan enter kot?

Tak banyak benda nak cakap dalam NigaHiga ni , memandangkan Monat post entry kali ini untuk bagitau dia ada keluarkan video baru dia , dan ohmai! Seriously , Monat memang gelak sakan tengok video dia ni , kalau betullah ada iNavigator macam ni , memang Monat sumbat-sumbat lah mulut dia dengan tombol gear tu.! haha! apapun , enjoylah video dari NigaHiga ni. Cyberx Monaters!







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...