#Tropicana Life : Wheels Skateboard yang baru.


Ehem! Ehem , yeah , Monat baru dapatkan wheels baru untuk papan selaju Monat , best! Monat dapatkan dekat Tropicana Life (The Mines) , sebab nak ushar-ushar present bday untuk seseorang , aha! Kalau dia tau Monat keluar tak bagitau mesti dia akan marah , tapi takkanla nak bagitau yang Monat keluar pegi ushar hadiah dia kan? :P!. Dah tiba masanya , dia tahu jugalah nanti...

Apapun , nak cerita pasal papan selaju Monat ni , tengah ushar-ushar barang , tergerak hati nak tengok wheels untuk Spartoy *nama skateboard Monat. Masuk kejap tengok dekat Tropicana Life , ada satu wheels Crystal (polos) , ushar dengan akak kedai tu , dapat harga murah - bukan membazir , tapi kalau korang yang ada skateboard , pemilihan wheels adalah penting untuk korang meluncur dengan selamat + tricks yang korang nak buat.



Wheels yang korang gunakan perlu lah sesuai dengan size-nya , korang yang surf papan selaju korang , jadi korang tahu apa yang korang perlukan , dan Monat dah dapat Monat punya , puas hati lepas dah pasang - tapi mak bapak oi! , punya sengsara waktu 1st time nak bukak wheels Monat tu , thank god , Youtube were filled with tutorial videos!. #ehem2 dalam sibuk2 tu , sebenarnya Monat pergi beli game PS3 yang baru , abang Monat sekali lagi pesan , game apa? ini dia Marvel vs Capcom III : Fate of Two Worlds , Monat dah try dekat kedai game tadi dan memang best! Korang kalau nak tau , korang cuba tengok trailer yang Monat sertakan sekali dalam entry ni! , Monat letakkan juga video untuk korang yang nak survey macam mana nak dapatkan wheels yang sesuai untuk papan selaju korang. Enjoy! :)









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...