# Bahasa Eww - Konspirasi Illuminati dan Propaganda Yahudi & Freemason !

Ok , serius tajuk propa gila. Pernahkah korang terfikir , kenapa anak-anak muda kita hari ini , terutama budak-budak yang bajet comel zaman sekarang ni , suka sangat dengan penggunaan bahasa Eww diorang ni ? , boleh jadi ianya satu trend ? , bahasa pasar masa kini ? bahasa funky ?

Entri ini aku tujukan khas untuk kaki Freemason , Illuminati , Yahudi freak konspirasi yang asyik nak MENGKONSPIRASIKAN segala benda yang ada pada hari ini. Cubalah baca entri aku ni , mana lah tahu , kalau-kalau boleh korang selitkan sebagai salah satu teori konspirasi Freemason , Illuminati dan Yahudi.

Tapi , apa kaitannya , Bahasa Eww dengan konspirasi yang aku katakan ini ? , teorinya ialah , Bahasa Eww merupakan konspirasi Illuminati , Freemason & Yahudi untuk melupuskan bahasa MELAYU DARI MUKA BUMI ! , BUKTI NYA ?!

Tengok ayat dekat atas tu , "Sorryww if adeww terkaserww bahaseww." , nampak tak apa yang konspirasi dekat situ ? nampak tak? takkan terang macam tu tak nampak lagi ? ok mungkin korang masih kabur dan tak nampak PROPA YAHUDI dekat situ... aku akan terangkan lebih lanjut.


Sekarang aku transfer ayat tu ke dalam Google translate untuk memudahkan korang melihat konspirasi Yahudi dan Freemason dalam melupuskan Bahasa Melayu dari MUKA BUMI INI!. Lepas dah tengok gambar atas , tengok gambar bawah ni pulak :

klik gambar untuk pembesaran tulang temulang
Aku amek satu perkataan dalam ayat tu "adeww", dekat bahagian translation aku garis merahkan "EWW" tu , rasanya dekat sini korang dah tahu kan , apa konspirasi yang aku cuba sampaikan ? TAK DAPAT LAGI ? ok , tengok gambar bawah ni pulak.
Dan bila "EW" tersebut di tambah dengan huruf J , tengok apa hasilnya!
jEW = YAHUDI ! ???


p/s : HAHAHA , anda kena trolled ? hehe , jgn marah , gurau-gurau takkan tak boleh , nak share ? blog ni memang untuk orang baca pun , share je kalau sudi. Btw ,Kalau semua benda nak konspirasi Illuminati , -.-" memang tak jalan kerja la gamaknya. haha. Get  a life will you ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...