Bini ke-3 sudah datang !




MEMPERKENALKAN :)

setelah beberapa hari menunggu dengan rasa
gundah gulana,akhirnya~ Bini ke-3 Encik MONAT
iaitu Cik Sony PSP2006 tiba juga kedakapanku...:)
Seperti dalam post aku yang lalu~ kini aku ingin memperkenalkan
Cik PSP2006 kepada madu2nya~
Bini pertama (Phone Sony W960i jgn cemburu,ku tetap menyayangimu)
Untuk bini kedua pula,Cik Netbook HP Mini 210 (kau masih ku cintai..sungguh..
macam lagu Awie tu..)
Jadi oleh itu,saya memperkenalkan keluarga baru dalam gajet saya
Cik PSP2006 :)

Untuk pengetahuan,nie adalah set Used yang saya
beli daripada En.Rosli di Mudah.My

(click sini untuk lihat)

Photobucket


Berbekalkan semangat yang jitu dan padu,dengan mas kahwin sebanyak
RM560~ akhirnya aku melamar Cik PSP2006 daripada En.Rosli..




Photobucket




Photobucket

ok~ apa yang aku dapat? nie adalah spesifikasi Cik PSP2006 aku,

Appearance = 93%
working condition = 100%
Age Of Item = Since March 2010

Package Include:-
-Sony PSP 2006 Ice Silver
-Battery
-8GB MSPD (Full Game)
-Screen Protector
-Ori Charger Adapter
-New 2in1 USB cable
-Used Crystal Case
-Used Hard Case
-Theme
-MP3
-Video Clip n Movie
-Games

PSP version is 5.03 GEN-C (Full).


hm,nampaknya korang semua dah kenal ngan Cik PSP2006
sekarang nak habaq skit ngan membe yang
berminat nak beli gajet/jual gajet2 PSP korang




Photobucket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...