Abstrax Jingga - Garage Sale!!


















































Monaters , Hari tu Monat dah review pasal Extrak Rebel kan daripada Indonesia , mana dari Malaysia? Sapa yang tak kenal Abstrax Jingga ? Sila kenal sekarang! Serba ringkasnya , Monat nak bagitahu korang dekat sini yang Abstrax Jingga adalah... adalah? Kalau korang klik dekat Abstrax Jingga ni korang akan dapat baca dekat info facebook diorang "We are malaysian street wear this is ours local branding. known us as ABSTRAX JINGGA" .


Apa yang Monat nak khabarkan disini adalah pada hari Sabtu ini , bersamaan dengan 26 Rabi Al-Thani - Jumada Al-Awwal 1432 A.H. (30 April 2011) , diorang akan buat Garage Sale dekat Bukit Bintang , dekat mana? Ya! Betul tengok dekat poster diatas , bagi korang yang belum mendapat merchandise / stuff korang dan berminat nak dapatkan , cuba ushar pada hari sabtu ini , korang boleh dapat diskaun yang memang mantap memandangkan ini kali pertama Abstrax Jingga buat macam ni. Jumpa korang disana kalau korang pergi ok! 


InsyaAllah takda halangan , Monat nak buat entry tentang ini pulak nanti (sambil nak dapatkan stuff jugak! oh yeah!)


sebahagian daripada stuff daripada Abstrax Jingga.


#Cool tak? Ok! Dekat tab sebelah kanan Monat tu tak ada lagi link site untuk Abstrax Jingga kan? nanti Monat akan letak dekat sana , untuk memudahkan korang link terus ke facebook mereka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...