# CHAMP8-2N : Arsenal jadi lauk Hari Raya.


Tak perlu nak cerita panjang dalam entri kali ini kan ? Yang ikuti LIVE perlawanan semalam tentu dah tahu malapetaka yang ditimpa oleh Arsene Wenger dan pasukan Arsenal nya yang berdepan dengan BOLOS 8 jaringan , malu tahap gaban sudah ni.

Permainan dikawal sepenuhnya oleh United , rentak perlawanan United memang menjadi pada malam ini , tiap player menunjukkan prestasi yang baik , De Gea cemerlang pada posisi penjaga gawang , Welbeck membuka jaringan yang berakhir dengan 8 gol. Rasanya inilah perlawanan yang akan dikenang sepanjang musim pada hali ini.



Sekarang aku dah tahu kenapa Fabregas dan Nasri nak keluar dari Arsenal , rupanya tak nak ikut serta kena jadi lauk pada perlawanan malam tadi. Ada yang kata , "Alah , lawan team Arsenal yang tak ada star , babies semuanya boleh lah belasah sampai 8-2." Keenganan Wenger untuk membeli pemain baru , terbukti membawa malapetaka buat Arsenal , jual player tapi tak nak beli , memang padah , tak juga semestinya beli player mahal2 kan , cuba minta nasihat Pacik Alex , macam mana dia beli player?.


Aku cuma nak kata ni , United bermain pada 1st half dengan kekuatan pasukan Muda juga , jadi apa masalah ? Tahniah buat United , Raya ku bertambah ceria dengan kemenangan besar pada malam ini , memang Sir Alex Ferguson bagi ampau Raya yang terbaik lah tahun ni. Nak tengok score 8 bijik tu? Tengok dekat video bawah ni :


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...