TUAH SI KEENAN!!! - Keenan Cahill (Feat. 50 Cent) - Down On Me

 

 Oho! Finally...selepas lama tak dengar cerita tentang 50cent tetiba kluar pulak video dekat youtube oleh KEENAN  (habisla justin bieber tenggelam lepas ni ) kenapa Monat cakap mcm tu? sbb tak sampai dlm masa 3 hari video ni di upload ke youtube~ Viewer video si Keenan yang menampilkan 50cent ni dah mencecah 1 juta lebih penonton!! (tak hangat ker tu?!!) . 


  Keenan cuma lipsync lagu DOWN ON ME dan menampilkan 50Cent (bertuah sungguh kau Keenan).Macam biasalah,dalam banyak2 video dekat youtube yang femes semes tu,mesti ada pro dan kontra komen dia kan,so anda lihat sendiri dan anda tentukan lah.Bagi Monat,video ni cuma sekadar hiburan untuk si Keenan ni dan juga 50cent.Untuk pengetahuan korang si Keenan ni merupakan pesakit yang agak ganjil iaitu Maroteaux-Lamy Syndrome (penyakit masalah tumbesaran,dimana pembesaran terbantut berlaku pada umur 8 tahun) Keenan ni berusia 15 tahun...tabah kan hati ye Keenan..


  Oh yeah~ becerita tentang 50cent ni,dengar-dengar 50cent tengah sibuk dengan album ke-5 dia yang terbaru yang diberi nama BLACK MAGIC,sebuah album yang bergenre kan dance (primarily Eurodance) apa plak tu Eurodance? Hah click sini : Eurodance
enjoy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...