#NettNot Cloth - Tajaan Design , themonat.com


Salam Monaters! Apa khabar di hujung minggu yang molek ni? , haaa,tak lupa juga nak ucapkan Selamat menyambut hari Pekerja Sedunia , 1 Mei kan? harap-harap korang terus menjadi pekerja yang terbaik dan disayangi majikan. Ok! Up to the topic todays. Hari ni Monat nak ceritakan tentang satu lagi clothing design punya brand , tapi sebelum tu Monat nak khabar dekat Monaters sekalian , kalau korang perasan background blog Monat ni kan , dekat belakang tu , haaa , itulah design daripada NettNot cloth! Terima kasih kepada NettNot cloth kerana sudi menaja untuk design background blog Monat ni.



Ok! Apa tu NettNot? macam yang Monat dah sebutkan awal tadi , NettNot ni adalah satu brand lokal daripada Indonesia , indiependent brand clothing. Bagi korang yang dah biasa dengan design indie dan local brand indie seperti Morning Rocket , korang akan taulah macam mana NettNot ni. Fokus utama dalam pengeluaran brand NettNot adalah shirt / baju , korang boleh ushar dalam gambar - gambar yang Monat sertakan dalam entry kali ini.

Untuk korang yang memang meminati shirt kalerful *colourful dan lain dari yang lain , Monat syorkan korang dapatkan sehelai daripada NettNot clothing atau pun korang boleh dapatkan daripada retailer dekat Malaysia. Sekarang ini zaman I.T macam-macam boleh buat , tak kira kita berada di mana kan?. Untuk design NettNot , Monat boleh berikan grade A , sebab Monat memang suka design , design macam ni dan memang menarik , dekat Malaysia memang susah sikit nak cari lah , apalagi kalau dekat tempat Monat , jadi macam mana caranya nak dapat? Pun Monat akan bagitau korang dekat sini juga.

Kalau korang rasa berminat nak dapatkan sebiji dua biji design baju dari NettNot , korang boleh ushar blog diorang disini NettNot ;

atau korang boleh add friend di facebook NettNotFB ;

korang juga boleh hubungi mereka di alamat ;

Nettnot Local clothing
OFFICE :
Jl. Jabres 215 Sruweng
Kebumen-Jawa Tengah
Indonesia
Telp/fax.0287-381592

Jl.rejowinangun 72 b kotagede
Jogjakarta-indonesia
Contac Person : 081542701585












Nak satu!


NettNot Local Clothing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...